sobota 10. března 2012

Test of waterproof


Když jsem si zakoupila tyto dva výrobky (gel eyeliner, řasenka sun club 100% splash-proot waterproof od Essence) udělala jsem na ně ještě ten den test, jak jsou tedy voděodolné. Musím říct že ta řasenka je opravdu k smíchu. :D Nejen že není voděodolná, dokonce je už víc voděodolná moje nevoděodolná řasenka od L'orealu, takže to je opravdu sranda, ale co, stála 30,- Kč - co bych za to měla čekat. :D












 Řasenka je také opravdu k ničemu kvůli hroznému kartáčku, proto ji na očích nemám skoro vůbec.


A když se dostaneme k tomu testu, tak ten dopadá takto:





















A závěr je tedy že linky jsou opravdu voděodolné,. a řasenka letí do šuplíku. :D

12 komentářů:

  1. aspoň vím čemu se vyvarovat! :)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog, odebírám:)

    PS. Znám i horší řasenky, tahle je na tom ještě dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hahaha, skvělá recenze :D
    At' se má řasenka v šuplíku hezky :D

    OdpovědětVymazat
  4. .. a moc se mi líbí tvé záhlaví!!

    OdpovědětVymazat
  5. super recenzia už viem čo pred letom určite nekúpim:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě nejnižší cena není vždycky výhra ;)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak aspoň vím(e) co si nekoupit. :D Super recenze! :)

    Sleduji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevěřím žádným voděodolným řasenkám - velká většina z nich řasy slepí a rozmaže a výsledek je takový, že sice nejde z řas dolů a zároveň je hned pryč :D - nevím, jak to vysvětlil, ale je to na nic :/ Ale aspoň nebyla drahá ;D

    OdpovědětVymazat
  9. tak aspoň vím, co si nemám kupovat =)

    OdpovědětVymazat