pátek 9. března 2012

Review: Gel eyeliner by Essence

Obnovila jsem články, pozměnila design, a teď hurá opět do blogování ! Připravila jsem si recenzi na oční linky od Essence. Vlastním ze čtyř barev (zelená, hnědá, černá a fialová.) fialovou a černou, ačkoliv jsou ze stejné struktury a složení, ty černé vydržejí déle, oboje jsou voděodolné. A to jistě už víte o kterém výrobku mluvím ..












Nejlepší štětec který stál pouhých 39 ,- Kč a nejlepší linky které černé stály 79,- Kč a fialové jsem koupila ve slevě za pouhých 29,- Kč!! :-)
Co k nim tedy říci ?

  • Skvělá pigmentace
  • Výdrž po celý den
  • Opravdu voděodolné
  • Krémové
  • Dostupné, a levné!!:-)
OPRAVDU DOPORUČUJI, u mě získávají 10/10 bodů ! (deset z deseti možných bodů)

2 komentáře:

  1. Já je mám taky moc ráda! :) Ale z toho štětce už tak nadšená nejsem.. poprvé jsem byla, jak s ním šly dělat krásné linky, ale čím častěji ho používám, tím je horší.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo to jsem si taky všimla:/ ale za tu cenu je opravdu bezkonkurenční:) vyrovná se i těmdražším značkám

      Vymazat