pátek 9. března 2012

Outfit: Leopard madness

Leopardí vzor byl dříve opravdu oblíbený, dne už to teda moc není. K leopardímu svetru jsem si vzala béžovou/hnědou kabelku kterou mám z Orsay ze slev za báječných 150,- Kč z 799,- Kč! A to jsem ji tam teda rozhodně nemohla nechat. :D Ke svetru jsem si vzala řetízek, který bohužel není vidět, ale tak snad nevadí..





Svetr: NY
Svetr na zapínání: Terranova
Legíny: CA
Kabelka: Orsay
Náramek: Španělsko

9 komentářů:

  1. Ta kabelka je krásná ;) A děkuju za další milý komentář :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám leoparda ráda pořád... :) Podle mě je věčný! :D A kabelka je super! To se nedivím, že jsi ji tam nemohla nechat! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je skvělá! :) Hezky jsi to zkombinovala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju ti za komentář! Ta tvoje kabelka je supeeeeeer!
    Šup jsem s ní ihned! haha

    OdpovědětVymazat
  5. máš krásnou kabelku =)
    už jsem ti odepisovala u mě na blogu, ale nevím jestli si to přečteš, tak ti to napíšu i sem =) - ty boty stály 250 korun a u nás v tally weijl je ve slevách ještě mají, tak se tam zajdi podívat (mají je ve dvou barvách - béžové a černé =))

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju leopardí věci! tohle vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat