neděle 2. října 2011

My cosmetic part 4. + photos

Ahoj,
Dnes pro Vás mám poslední díl mé nejoblíbenější dekorativní kosmetiky - a to na rty.
Dále pro Vás mám pár fotek které jsem vyfotila v poslední době, tak snad se Vám budou líbit:-)
Jinak jak si užíváte tepla ?




Jdem na to!

Nejoblíbenější dekorativní kosmetiku na rty mám pouze 3 výrobky.

Jako první jsem vybrala lesk na rty od miss sporty, má krásnou barvu i dobře voní:-)

Jako druhý jsem vybrala rtěnku z Puntanely, kterou mám moc ráda, i když nenosím výrazné barvy tak u této jsem udělala vyjímku :-)

Tuhle rtěnku mám opravdu nejradši pro její barvu a výdrž! Doporučuji:-)


A nakonec pár fotek..:-)

Sluníčko krásně svítí, vysoké teploty

Fotka ze čtvrtka, ze solné jeskyně:-)




Tak to je pro dnešek vše a užijte si den:-)
já se du učit!
Vaše Domí(:

5 komentářů:

  1. tie rúže majú super farbu:)ja miluje rúže...asi viac než lesky:)pekný blog:Pidem followerovať:P

    OdpovědětVymazat
  2. super článek,ty rtěnky mají krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezké :) Ty odstíny jsou opravdu skvělé!

    OdpovědětVymazat
  4. super odstíny rtěnek..ty fotky jsou super =)

    OdpovědětVymazat
  5. rtěnka má vážně krásný odstín.jinak psala jsem ti e-mail.. :) tak se prosim koukni! :)

    OdpovědětVymazat