čtvrtek 29. září 2011

My cosmetic part 3.

Ahooj.

Tisíckrát se omlouvám žesem nic nepřidala ale vůbec nemám čas, nebo náladu ..

Tak tedy Vám dnes ukážu dekorativní kosmetiku na tváře :)





1. Dermacol na problematickou pleť

 2. Korektor Miss sporty, vydrí dlouho a krásně maskuje, doporučuji!:-)



3. Dále make up s pudrem 2 v 1, používám ho po 2.  ( už ho tam moc není:D co nejdřív si půjdu koupit nový:) )




4. Tvářenka od miss sporty, je skvělá:-)

Do víkendu snad stihnu dát už giveaway, chcete :-)?

Ted už du do solné jeskyně ta se mějte krásně ahoj:)

6 komentářů:

  1. Kozmetiku týchto značiek nepoužívam, ale skúsiť treba všetko ♥.
    A jasné, že daj giveaway! Čo je to za otázka? :P.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten make-up,... vypadá celkem.. "zachovale". :D Ale jinak áno.. co já vím, možná zkusím. Ale já spíš slibuju teprve až potom, co se zbavím těch "debilních" pupínků. :(

    OdpovědětVymazat
  3. i když... myslím, že úplně stejnej mám. :D a to ostatní? to mi chybí. :D ale až někde seženu prašule, tak budou nákupy.. dám na tebe. ;D

    OdpovědětVymazat
  4. vždy se ráda dozvím co kdo používá:) a nějaký korektor sháním:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Dermacol vypadá moc dobře! Já mám vždycky problém trefit odstín makeupu :D... Jinak ke tvému dotazu, hned v pondělí to půjdu odeslat, omlouvám se, ale dřív to nešlo, nastoupila jsem na novou školu. Snad se nezlobíš. Dee :)

    OdpovědětVymazat