sobota 24. září 2011

My cosmetic part 2.

Ahoj!

Dnes přidávám později ale nevadí:-)
Včera to byli laky a dnes ?... Dekorativní kosmetika na oči! Doufám že se Vám bude líbit:-)
Jsou to ty nejlepší výrobky co mám, opravdu:-)




Začnu stíny ..
 Tyto jsou od Avonu, mám je už déle tak taky tak vypadají. Práší ale dlouho vydržejí, moc sem si je oblíbila)

 Tyhle jsou šedé i když na fotce vypadají modré. Jsou opravdu kvalitní - nepráší a dlouho vydržejí, nepoužívám je často ale když už šedá, tak na tyto nedám dopustit!:-)

Tuto paletku jsem si koupila loni v Anglii v obchodu Claire's, a musím říct že sem sní moc spokojená! Kromě stínů které boužel práší ale dlouho vydržejí, tu jsou také tři odstíny tvářenek ( už zbyla jen jedna jak vidíte :D), dále také na levém boku (který tu není vyfocený) je malé zrcátko a sada 2 štetců na rty, 2 štetců na oči a štětec na tvářenku, dále na pravém boku jak vidíte sou stíny a podtím ( není vyfocené, protože už to tam stejně není:D) je malá řasenka, průhledný lesk na rty v tubě, a 4 odstíny lesků na rty které jsou jako stíny v kalíšku takže samostatně nepřenosné. Za tu cenu jakou sem to koupila je to opravdu výborná paleta! jen 10 liber..:)

prostřední a levý bok



Dále tu mám řasenky ..







Tuto řasenku mám opravdu ráda, dodá řasům krásný objem:-)
Musím říct že tahle řasenka je opravdu ta nejlepší co jsem kdy měla! I když se zdá že kvůli kartáčku nenídobrá ale naopak je en kartáček opravdu nejlepší! krásně oddělí řasy a i natočí:-)


Tekuté oční linky ..


Oboje jsou od miss sprty, jedny modré a druhé černé, myslím že jsou kvalitní na svou cenu a vydrží dlouho:-)


A nakonec tužky na oči ..


Jedny jsou bílé, druhé černé a třetí šedé. Krásně vydrží. Hodlám si pořídit i hnědé:-)




Doufám že se Vám dnešní článek líbil .. a co PFW ? dnes jsem bylav Praze ale strašně mě štve žesme nemohli počkat do něho:-( a jaký byl ? :-)

A co jste dnes dělali ?
Všimli jste si že už je víc jak 1000 zobrazení stránek ? no a to znamená že čekejte v příštím týdnu GIVEAWAY!:-)) 

Mohu se ještě zeptat.. hodlám si koupit oxfordky, nevíte v jakých obchodech? scháním černé nebo hnědé:-)

Děkuji všem že čtete můjblog, a doufám že se Vám mé články líbí :-)

Tak papa Vaše Domí(:

9 komentářů:

  1. Super! :D Musím říct, že i přesdto, že se nelčím, mám ráda hnědou řasenku VOLUM´express od MAYBELLINE :)a pak ještě jednu od oriflame, takovou zelenou, není voděodolná, ale má takový malinký kartáček a úžasně opravdu oddělí jednu řasu od druhé. Navíc neslepuje řasy dohromady, jak to některé řasenky dělají. :)
    Hezký článek... čkoda,že se ani tak nelíčím. ale co já vím.. třeba i začnu a najdu nějaký způsob, který se ke mě hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezky napsaný a nafocený článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za článek, určitě se zase vrátím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek a hnědou tužku na oči si určitě pořiď! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké, mám tu řasenku od Essence, hnědou, protože levnější hnědou jsem nesehnala :D A tu Miss Sporty tu růžovou si též nemůžu vynachválit, fakt lepší řasenku jsem neměla :)
    A děkuju za komentář!

    OdpovědětVymazat
  6. super článek..ta paletka je úžasná =)

    OdpovědětVymazat