pondělí 19. března 2012

Review: Make up lasting finish 25 by Rimmel london

VÝDRŽ, SKVĚLÁ CENA, KRYTÍ.
Tři slova která mě napadnou pokaždé když slyším jeho název.












Musím říct že 25 hodin opravdu nevydrží, musí se to brát s rezervou, ale těch krásných 8-10 hodin vydrží, a i při větší tělesné námaze (pocení). Avšak jsem celkem zklamaná s barvou, používám make upy od Dermacolu a barva mi pokaždé sedne, je narůžovělá a světlá, přesně můj odstín pleti, ale tento make up na to že vlastním nejsvětlejší odstín 100 ivory, se mi zdá spíš jako odstín č. 2 než jedna.. Pudr od Essence fix&matte! (brzy recenze) mi ho krásně zesvětlí ačkoliv to má být transparentí barva. Jsem také spokojená s krycími schopnostmi které jsou střední až vyšší, a jelikož se snažím co nejvíc zamaskovat pihy mi velice vyhovuje a určitě netvoří masku! :) Mapky se mi tvoří pouze když si nedám nebo naopak to přeženu s pudrem, jinak bez nich. Konzistence je malinko hustější ne tekutá, což mi vyhovuje protože to pak neztéká všude okolo. Typicky rimmelkovská lahvička obsahuje pumpičku která skvěle pumpuje kolik si přejete. Běžná cena je myslím že 279,- Kč ale teď se dá sehnat za báječných 199,-Kč, takže pokud už potřebujete nový make up, neváhejte!


   Dávám 9,5/10 (devět a půl bodů z deseti možných)







1 komentář:

  1. Vypadá to dobře, možná změním názor s tím pěnovým ve spreji od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat