úterý 20. března 2012

Review: Fix&matte! translucent loose powder by Essence

Musím říct že tento výrobek je opravdu špatné sehnat, protože ho mají pouze v drogeriích/obchodech které jsou zásobovány i ostatním sortimentem než tím základním, ale přesto jsem se k němu dopátrala a jsem za to móc ráda. :) Poměr cena (99,-Kč) ku kvalitě nesouhlasí, protože je až moc dobrý na tu cenu, teda alespoň já si to myslím.

 Make up je krásně zafixován a pokud máte nějaký který má dlouhou výdrž, tak s tímto pudrem jí bude mít ještě delší, a lesknout se nebude po celý den, avšak když si sáhnete na tvář, bude vám připadat jakoby taková umělá. Píšou že barva je průsvitná, přesto že obličej je po něm trošku světlejší, proto moc nedoporučuji snědším tvářím. Ale tohle všechno mu dokážu odpustit, avšak výrobci trochu nepřemýšleli nad balením, protože to je opravdu nepraktické. Když  ho otevřete standartní rychlostí, je schopný se vám vysypat všude, proto buďte velmi opatrní. Jsem moc spokojená s jeho výkonem, určitě i přes pár chybiček ho doporučuji.

Dávám 9/10 (devět bodů z deseti možných)


A pozor, skvělá giveaway u spiced chocolate, zapojte se :)

3 komentáře:

  1. Tuhle recenzi jsem přesně potřebovala! Hned zítra si ho koupím :))) SUPER :)

    OdpovědětVymazat
  2. dnes jsem si ho taky koupila v rossmanu. :) byly na něj samé kladné recenze.. já mám teda make-up lancome teint idole 24h, ale nějakou extrémní výdrž teda nepozoruju..tak doufám, že to s tím pudrem bude zas o něco lepší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jestli bych si ho koupila.. Právě kvůli tomu balení a tomu jak je sypký. Ale málokdo chvílí pudry od Essence jako Ty)

    OdpovědětVymazat