neděle 18. března 2012

Outfit: Meet the fringe

Nové tričko v akci v úterý a ve včerejším slunečním dnu (pouze na focení a procházku). Jak už jsem říkala, je velmi pohodlné a zkombinovala jsem ho z hnědým pásečkem a džínama z Orsay( které jsou bohužel ve špíně tak jsem si vzala jako náhradu legíny), a s oxfordky. Kabelku mám opět stejnou jako posledně, protože jsem se do ní prostě zamilovala a nedám jí z ruky! :D Doufám že se vám fotky budou líbit, musela jsme přemlouvat hodiny mamku aby mě nafotila.











Zítra zase škola, PÁPÁ

3 komentáře:

  1. Ta taška je skvělá. :) Na fotkách ti to moc sluší. (:

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší, ty šaty dohromady s hnědou kabelkou jsou moc pěkný =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, pekné fotky :)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat