sobota 17. března 2012

New in

Minulé a tohle pondělí jsem si zas nadělila pár přírůstků na mou toaletku a do skříně. Jako první jsem si pořídila tričko, které je z HM a je moc pohodlné kvůli svému střihu, ačkoliv k němu nosím pásek. Make up od Rimmel lasting finish 25, jsem si už moc přála, protože na něj byla zatím jenom samá chvála, no a hnědou řasenku, čištění na pleť, pudr a diář jsem potřebovala. Ten tělový sprej a mléko jsem dostala od kamarádky protože jí nevoněly, a jsem s nima spokojená. Určitě se tu objeví recenze a outfit s těmito věcmi. :) A copak říkáte na to počasí? já jsem naprosto unešená, a zítra snad bude také hezky protože půjdu na běžky, tak ať to vyjde.





HM

Avon, Rossmann

DM

FF, Rossmann



7 komentářů:

  1. Přemýšlím že si koupím taky tenhle make-up nebo ten Air Nude od maybelline až mi dojde ten můj, ale pořád se nemůžu rozhodnout. :D Recenze by se hodila. :) Každopádně skvělý věci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní věci :) já mám v plánu si koupit ten make-up Cream nude airfoam od Maybelline ... nakoc si stejně asi koupím ten od Maybelline

    OdpovědětVymazat
  3. Air nude je špatnej holky, moc nedoporučuji :) a děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Na recenzi avon melounových věcí se těším, mám tuhle vůni hrozně ráda :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. těším se na recenzi :)
    krásný blog,sleduji tě :))*

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný post!:)
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat