pátek 23. března 2012

Review: Extra super lash mascara by Rimmel london

O této řasence jsem vám už říkala v new in postu, ale bližší informace řeknu teď. Když jsem se v obchodě koukala na barvu, vypadala opravdu hnědě tak jsem si tu řasenku zakoupila, ale přitom na očích vypadá pořád stejně černě.. což mě zklamalo, ale je to odstín brown black, takže je to vlastně moje chyba, měla jsem si to myslet. :)
Malinko se po 10 hodinách začne drolit ale jinak vydrží celý den a má moc krásný obal. Jenže s kartáčkem už je to těžší, má štětiny dál od sebe a jsou kratší, což mě nevyhovuje, ale když si pohrajete může být i pěkný výsledek. :)

Dávám 7/10 (sedm bodů z deseti možných)


7 komentářů:

  1. Ani na fotkách moc hnědě nevypadá, jinak na můj vkus má kartáček taky krátké štětinky. Jinak díky za radu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kartáček by mi asi nevyhovoval, ale výsledek vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem jí měla. Mně moc nevyhovovala, přesně jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá to vůbec zle! Pěkný blog! S+V

    http://blogandblock.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Oh páni! Tenhle post je fakt super! A ty fotky jsou dokonalé. Máš úžasné vlasy i když na té poslední fotce nejsou moc vidět. Těhle článků by mělo být víc! Tvůj blog je prostě perfektní!! :) Přeji krásný den ;)

    OdpovědětVymazat
  6. wow škoda, že není pořádně hnědá taky bych to chtěla někdy zkusit!! Máš super blog a líbí se nám taky u Tebe!!! Jsme tvé nové fanynky!!! Na našem blogu právě probíhá v pořadí druhá GIVEAWAY! Budeme moc rády, když se zůčastníš! :-) http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html

    OdpovědětVymazat