čtvrtek 22. března 2012

Review: Defining Duo Blush by Catrice

Tuto tvářenku jsem ulovila ještě ve slevách které byly v únoru za 60,- Kč, líbí se mi její barva, ale to je asi tak vše...




Mám ji v odstínu 040 Chocolate cream, ctěla jsem už dlouho oranžovou tvářenku tak sem si ji pořídila. Má dva odstíny, tmavý a světlý. Světlý stín bych doporučila na léto a ten tmavší na teď, přece jen začíná jaro a všechny barvičky se znovu objevují. :) S výdrží už je to horší, maximálně hodinu vydrží na tváři pokud jdete třeba do školy a pak jste uvnitř, a pokud jste pouze uvnitř tak max. 2 hodiny. Balení je stylové a šikovné.

Dávám 5/10 (pět bodů z deseti možných)



3 komentáře:

  1. já mám radši takové narůžovělé tvářenky, ale tahle vypadá taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu jsem koukala , hodně mě okouzlily právě ty barvy ale po vyzkoušení jsem ji razantně odmítla . Je plná třpytek a barvy málo.

    OdpovědětVymazat