úterý 6. září 2011

Photos of world

Ahooj!

Omlouvám se moc že sem týden nic nepřidala .. ale bohužel  nemám náladu nebo nemám čas, ale teď přidávám!)

Jsou to fotky které jsem už nafotila dříve, ale i teď a chtěla bych Vám je ukázat.
Tak doufám že se budou líbit !

jen automatický kontrast a ono tohle ..
Pro další fotografie klikni na další informace »



Neskutečně nádherná obloha


Anglie





taková modelka
Moje vlasy
Harry Potter trošku ne ?:D


Stonehenge





A já.. vyjukaná nemyslíte ? a vůbec mi to tu nesluší ale nevadí


Pondělí a úterý do 15:40 :x

A něco aby jste věděli jaký jsem chudák!:D no co ale, jsem strašně ráda že chodim na tuhle školu:)


A co vy a škola ? doufám že si to užíváte stejně jako já(:

Mějte se, pa!

11 komentářů:

  1. Pěkné fotky. :)
    Ježiš, škola mě nebaví a už chci prázdniny. :D

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky =)....ten rozvrh je fakt blbej, nezávidím ti

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky...Hlavně ten bobek, a tvoje vlasy...=D Jinak máš fakt prďáckej rozvrh...;D

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Vám! :)
    rozvrh supr já vím:D:/

    OdpovědětVymazat
  5. První fotky! taky teď mám nejhorší nálady..!

    OdpovědětVymazat
  6. ze pekne, krasne!

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Domíí, máš krásné fotky :) Nevadí, že jsi nic nepřidávala. :) však i já jsem "zhřešila" :D ale teď jsem tu. :) Přidala jsem si tě - obnovila do oblíbených stránek, udělala nový design a... prostě, musím to všechno dohnat.. jdu čícst tvé články ;D :)** :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a když vidím rpzvrh...jsem ráda že už jsem po škole :-D

    OdpovědětVymazat