úterý 30. srpna 2011

New hair + outfit

Ahoj!
Omlouvám se že sem včera nepřidala článek :/
Ale teď ho tu mám :)
Jak už čtete mám nový vlasy.. jsou strašný, vím :D
Jak se těšíte do školy ? už nám to zas začíná.







A nějaké s mojí milovanou




Svetr: Terranova
Tílko: C and A
Řetízek: Gate
Sukně: House
Pásek: Terranova
Kabelka: House
Legíny: C and A

Dnešek byl super:)
Jak jste se měli vy ?
Tak doufám že se Vám to líbí, ahoj:)

13 komentářů:

  1. Ja myslela jak jsem cetla ze des na cerveno . Ty vlasy jsou dobry ale moc velkou zmenu nevidim . Jaka je ta zmena ??

    OdpovědětVymazat
  2. taky sem chtela, ale ta kadernice je uplne blba... a ta zmena neni videt protoze to mám zasponkovaný ale jinak mám ofinu:x

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné vlásky! Sluší ti to! A nejvíc se mi líbí ta sukýnka :)

    OdpovědětVymazat
  4. nahodou, slusi ti to!!!
    a ta sukne je pekna♥

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou,ty vlasy jsou dokonalé! Stávám se dalším followerem...;)

    OdpovědětVymazat
  6. máš super vlasy..sluší ti to..nádherná sukně =)

    OdpovědětVymazat
  7. školy se spíš děsím než abych se do ní těšila :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zima mi nebyla, přeci jen jsem vyskočila z auta a byla ve škole a zpátky to samé. Ale odpoledne mi bylo vedro. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vždyť máš pěkné vlasy :)

    OdpovědětVymazat