čtvrtek 22. září 2011

My sweetie (Photos)

Ahoj!
Jelikož jsem pořád nemocná, ale už zítra du do školy, tak nemám náladu něco dělat a ani důvod se oblíkat doo něčeho jiného než je pyžamo.. tak Vám sem dám pár fotek mého miláčka Aránka:-)



:-) to je vše a mějte se krásně ahoj

6 komentářů:

  1. krásné fotky,ten pejsek je tak roztomilý ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, ! Výmarskej ohářek. :) Tyhle psy miluju. Máme takových pár i bna táboře... No... Právě jsem asi onemocněla... bolí mě v krku a mám pomalu teploty 38°. Celkem mě bolí hlava, ale klidně bych zítra šla,... Jenomže -... nechci to přechodit, neboť by se to vrátila v něco horšího. :) A... fakt je skvělej. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. je nádhernej..taky jsem vždycky chtěla takové psa, ale bojím se, že ho nedokážu vycvičit a pak by ještě něco provedl, takže jsem si nakonec vzala jen voříška a samozřejmě, že si se mnou dělá, co chce, takže velkého psa bych fakt mít nemohla..já totiž ty psy strašně rozmazluju =D

    OdpovědětVymazat