pondělí 12. září 2011

Bracelet

Ahoj(:

Tak jak jsem slíbila přidávám nový článek  DIY.
Vyrobila sem náramek, který nebyl tak těžký ale zabral mi docela dlouho času, protože sem měla tšch variant víc, ale zvítězila tato :D:) tak doufám že se Vám bude líbit.



Co potřebujeme ?
Penízky - Batavie

Nit - ?:D

Kůže - Batavie

Kůže - Batavie


POSTUP:


 Dále vezmeme nit a postupujem podle obrázků.


A máte hotovo 1. věc! ( nebo druhou ? )


Dál vám ukážu jak přidělat penízek ke kůži aby nejezdil, ale zůstal stále na stejném místě.

Navleč penízek na kůži.

Provlíkni jím nit.


Nitky dej stejně jako na tomto obrázku.

Udělej uzlík,a potom raději další 2.

A ustřihni nepotřebné kusy nitě. Postup s tímto penízkem, použij u věch penízků v romnoměrné vzdálenosti.

Třásně navaž nití těsně k penízku.

Vem kratší konec kůže a obtoč zadní část, která obsahuje nitě a vršek černé kůže která nemá být vidět.

A penízek s třásničkou je na světě ! :)

Pokud si až do téhleté chvíle postupovala podle návodu mělo by ti vyjít něco takového ..

Konce zavázej na dva uzlíky.


A takhle to vypadá(:
Samozřejmě si můžete náramek uspořádat jak chcete, nebo ho třeba nosit i na krku;)
Ale já už du ted spát je půlnoc, ale mě to nevadí protože mám zítra od 9:15!:P:)
Pro zajímavost, mě vyšel náramek na krásných 39 kč!:)

Tak sladké sny, Vaše Domí.

8 komentářů:

  1. To je super :-) Hned zkusím.. Follower(člen)

    OdpovědětVymazat
  2. Krááásné! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. keby som nebola taký antitalent na tieto DIY, tak by som to skúsila, pretože je to skvelé ;-))

    simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký, moc,... Byla jsem líná číst, občas mi to přišlo z obrázku takový... až moc složitý... :D:D
    Ale na druhou stranu, fakt je hezký. :) možná bych přidělala penízků i víc. :) :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. nojo jábycch to pochopila takžeto bude tebou:D né děkuju moc Baru:)))):*

    OdpovědětVymazat